8 Ocak 2012 Pazar

Mutluyum :)

Aslında başlığı "evde yaşanan mini hazlar" olarak atacaktım ama hem gizli reklama girer, hem de çağrışımı farklı. Öhm.

Geçen gün Mecidiyeköy'ün nezih (!) kaldırımlarında, yine kafamda bin tilkimle beraber, başım önümde yürüyorum. Ama bir Göksun'un başı önündeyse bile, sağını solunu elbet görür...

Önünden geçtiğim bakkalın camında, tam gözümün yüksekliğinde, üstünde Browni yazan bir paket gördüm... Ya bu hissimi lütfen anlayın, hani yolda çok acayip bir şey görünce "O ne lan!" diye sesli bir şekilde kalırsınız ya, gerçekten tam olarak öyle oldum. Durdum, evet sesli olarak "o ne lan" dedim, geri dönüp baktım ve bakkala girdim...

O derece gözüm döndü.

Special thanks to: Uğur. :)
Sadece vişnelisi vardı, bakkal abi vişneli olmayanının gelmediğini söyledi. Ama paketin arkasında çıktığı yazıyor, ilk fırsatta onu da buluciim.

Aldığım gün yiyemedim, Oda'da çikolata ikram ettiler, kesti.

Dün fazla evde değildim, kaldı.

Bugün ise, kahvaltımı yanda gördüğünüz şekilde yapıyorum. Evde yaşanan maksi haz oluyor.

Hele geçen günkü ıslak kek sayıklamasından sonra, Eti'nin bu hareketi çok on numara bir iş oldu.
Canım Eti.
Mutsuz kadının can simidi.
Eti Eti Eti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder